Oktoberfest Konzert: voorverkoop in BMV

Jetzt geht’s los! Zaterdag 28 oktober organiseert de Fanfare een groot Oktoberfest Konzert. Compleet in Oktoberfest stijl met dirndls, lederhosen en pullen bier. De Vilgaard wordt speciaal omgeturnd tot Konzerthalle.

Voorverkoop
Kaarten zijn te koop aan de bar in BMV de Vilgaard. Zorg dat je er op tijd bij bent. Er zijn twee soorten entreekaarten te koop; zit- en staanplaatsen. Geen gereserveerde zitplaatsen. Per kaart 15 euro.

De muzikanten slepen het publiek mee in de Oktoberfest stimmung. Je mág zelf ook een dirndl of lederhose aantrekken, maar voel je niet verplicht.

Begeleiding van een professionele combo-formatie. Zang van Rob und Janneke, Floor & Giovanni.

Rob und Janneke
Dit duo staat nu al te popelen om samen met de Fanfare eine verrückte Schlagershow op het podium te brengen!

Floor & Giovanni
Samen met Giovanni Brueren zorgt Floor Simons voor een waar spektakel. Floor stond op de planken bij de musical Zondag in het Zuiden en zingt samen met Giovanni in de band Greun Graas.

Afterparty
Na afloop ook nog een toffe afterparty met deejays Jesse & Peter én zang van Rob und Janneke!

Â