Zondag 3 juni: Kuurconcert

Muziek staat zondag 3 juni vanaf 11.30 uur centraal op het terrein voor de Vilgaard. Velden staat dan in het teken van het jaarlijkse Kuurconcert. Lekker buiten in de openlucht. Dit jaar met niemand minder dan Harmonie Amor Musae uit het Brabantse Prinsenbeek! Kom je ook luisteren en genieten?

Met zonnige muziek, vrolijke noten en percussie-acts. Kortom; een muziekspektakel bij uitstek. Naast Harmonie Amor Musae uiteraard ook Fanfare en Drumband Velden.

Het Kuurconcert is bedoeld voor iedereen die op zondagochtend zijn zinnen wil verzetten en wil genieten van ontspannende muziek. Voor toeristen een prima gelegenheid om kennis te maken met een belangrijke Limburgse cultuuruiting; de blaasmuziek. Voor inwoners van Noord-Limburg een aanleiding om hun kennismaking met de blaasmuziek nog eens te hernieuwen.

Bij slecht weer verplaatst de fanfare het concert naar de zaal in de Vilgaard