Muziekvereniging Fanfare Velden ontvangt een bijdrage van het VSBfonds van € 20.000,=. Het VSBfonds steunt de fanfare om van ons 150-jarig bestaan in 2014 een prachtig jaar te maken. Het bedrag is bedoeld voor de uitbreiding van het instrumentarium en uniformen. Voorzitter Toën Haanen: “Wij zijn enorm blij met de bijdrage van het VSBfonds, hiermee zetten we een flinke stap in de goede richting om onze leden in het jubileumjaar in nieuwe uniformen te steken.”

vsbfonds_pay-off_250x56

Over het VSBfonds
Het VSBfonds is een fonds dat jaarlijks vele sociale en culturele initiatieven in lokale samenlevingen ondersteunt. De fanfare is van grote betekenis voor de gemeenschap van Velden. Het is niet alleen een vereniging die tal van evenementen in het dorp opluistert, en zo bijdraagt aan een prettig leefklimaat. Het is ook voor vele jonge mensen in het dorp de bakermat voor hun muzikale opleiding en ontwikkeling. Het VSBfonds onderkent deze waarde van de fanfare voor de gemeenschap en steunt daarom de fanfare op een voor de fanfare memorabel moment: haar 150-jarig bestaan.

Bekijk de website van het VSBfonds.