Concert zondag 6 juni afgelast

trom

In verband met de ontmanteling van een grote vliegtuigbom uit de Tweede Wereldoorlog gaat het concert dat zondag 6 juni om 11:00 zou plaatsvinden niet door. In eerste instantie is geprobeerd om het concert naar 's avonds te verplaatsen maar dat gaat helaas niet lukken. Kijk op de site van gemeente Venlo voor meer informatie.

De Veldense drumband zou voor de eerste keer een concert verzorgen onder leiding van haar nieuwe dirigent Harrie van Otterdijk. Daarnaast stond de fanfare op het programma met een gevarieerd concert en Harrie van Otterdijk zou tevens een optreden verzorgen met Slagwerkgroep Sint Cecilia uit Milheeze. Deze slagwerkgroep behaalde in 2009 de zilveren medaille tijdens het Wereld Muziek Concours in Kerkrade.

Het bestuur zoekt op korte termijn naar een nieuwe geschikte datum voor het concert.