'Same Verder!' groot succes

Muziekspektakel 'Same Verder!' zit erop. We kijken terug op een uniek muzikaal afscheid van de gemeente Arcen en Velden. Dank aan iedereen voor alle medewerking!

same verder 2

Uitzending Omroep Venlo
Omroep Venlo zal het hele promsconcert uitzenden op zondag 27 december om 20.00 uur, met daarna nog 1 herhaling diezelfde avond. Op zaterdag 2 januari zal Omroep Venlo het concert opnieuw uitzenden vanaf 17.30 uur, met de hele avond herhalingen. Omroep Venlo zal ook aandacht besteden aan de proms in de nieuwsuitzending van maandag 21 december.

Same Naopraote
Het college van burgemeester en wethouders heeft alle deelnemers aan het promsconcert uitgenodigd (inclusief bestuursleden en overige leden van de deelnemende verenigingen) om woensdag 23 december vanaf 20.00 uur samen nao te praote in gemeenschapshuis De Kiesstolp aan de Schoolstraat in Velden.