Eretitel voor Mark Roosengarten

mark kleinMark Roosengarten is na 15 mooie jaren door Muziekvereniging Fanfare Velden benoemd tot ere-instructeur van de drumband. Mark heeft zijn dirigeerstokje vrijdag 30 oktober, tijdens een uniek afscheidsconcert, overgedragen aan zijn opvolger.

Mark verdient deze eretitel vanwege al zijn inzet, enthousiasme en successen. Hij behaalde met de drumband telkens voortreffelijke resultaten. Keer op keer promotie, unieke slagwerkconcerten met de meest gekke en spectaculaire acts en een leerlingenopleiding met klinkende resultaten.

Speciaal voor Mark en iedereen waar hij al die jaren veel mee heeft samengewerkt organiseerde de drumband dit concert. Na afloop van het indrukwekkende concert volgde een uitbundig feest in de foyer met de nodige verrassingen voor Mark.

De nieuwe instructeur, Harrie van Otterdijk uit Vlierden, staat donderdag 5 november voor het eerst voor de groep en begint dan met veel enthousiasme aan een nieuwe uitdaging.

Klik hier voor het ludieke filmpje >>

collage