Concours Limburgse Drumbands weer geslaagd

drumbandlbtHet bondsconcours van de Limburgse bond van Tamboerkorpsen dat zondag 5 oktober werd georganiseerd door Fanfare Velden, is zeer geslaagd. Dankzij inzet van alle leden liep bijna alles op rolletjes. Het concours werd gehouden in sporthal ‘De Visgraaf’, gelegen aan de Schandeloseweg in Velden. In de geschiedenis van de bondsconcoursen was het de tweede keer dat dit evenement in Velden werd gehouden.

De fanfare bedankt alle sportverenigingen, sponsoren, Sportcafé de Visgraaf, de gemeente Arcen en Velden, en alle anderen die dit mede mogelijk hebben gemaakt.

Klik hier voor foto's >>

Klik hier voor uitslagen >>

Koninklijke Militaire Kapel afgelast
Daags ervoor zou de befaamde Koninklijke Militaire Kapel "Johan Willem Friso" een spectaculair concert verzorgen. Dat concert werd afgelast in verband met het overlijden van de oud-minister van defensie, Commissaris van de Koningin in de provincie Drenthe, de heer Ter Beek. Het voltallige orkest werd die zaterdag ingezet voor de muzikale omlijsting van de herdenkingsbijeenkomst in Assen.