Geslaagd weekend met muziekvereniging Excelsior in Westenholte

zwolle kl 3De Veldense fanfare heeft in het weekend van 12 en 13 april een bezoek gebracht aan het Zwolse Westenholte en was te gast bij muziekvereniging Excelsior. Een zeer geslaagd weekend met veel muziek en gezelligheid. Hoogtepunten waren zaterdagmiddag een drumbandconcert met zo'n veertig slagwerkers en 's avonds een fanfareconcert met in totaal zo'n honderd blaasmuzikanten.

De concerten maakten deel uit van een muzikale ontmoeting tussen beide muziekverenigingen. Fanfare Velden en Excelsior deden echter meer: de Westenholtenaren namen de Veldenaren op sleeptouw en lieten hen zondag de mooie stad Zwolle zien. Een rondleiding door ervaren Zwollse gidsen en als klapper op de vuurpijl een boottocht met een heuse pannenkoekenboot!

Absoluut een leuk weekend dat perfect was georganiseerd en zeker voor herhaling vatbaar is. Fanfare Velden heeft Excelcior al uitgenodigd om een bezoek te brengen aan Velden. Eens kijken of we dit succes in Velden over een tijdje kunnen evenaren!