EMail Afdrukken

Wanneer:
zondag, 28 september

Omschrijving

Op zondag 28 september start om 14.00 uur in de Kiêsstolp een grandioze Goederen & Dienstenveiling. Kom naar het gemeenschapshuis dat speciaal voor deze happening wordt omgetoverd tot veilinghuis met veilingmeesters die alles in goede banen leiden. Er is tevens een loterij met mooie prijzen. Met een reischeque als hoofdprijs. Voor deze loterij zijn loten te koop à € 7,50,- Vanaf 27 augustus krijgt u deze loten te koop aangeboden door leden van Animo en de Fanfare. Doe mee en maak kans op de hoofdprijs: een reischeque van maar liefst € 750,-. Trekking op de veilingdag.

De Fanfare organiseert deze Goederen- en Dienstenveiling in samenwerking met Gemengde Zangvereniging  Animo. Alle leden zetten zich samen in om er voor iedereen een geslaagde veiling van te maken. In de week voorafgaand aan de veiling krijgen alle inwoners van Velden een boekje in de brievenbus met het totale aanbod van goederen en diensten. Kom en bied mee op verrassende objecten en diensten! Graag tot ziens op 28 september in de Kiêsstolp.

Locatie:
Velden