EMail Afdrukken

Wanneer:
zondag, 24 juni

Omschrijving

kuurconcert 1Muziek staat zondag 24 juni vanaf 11.00 uur centraal in Velden. Velden staat dan in het teken van het jaarlijkse Kuurconcert, een 'Astebleefconcert' van de gemeente Venlo. Met zonnige muziek, vrolijke noten en percussie-acts. Kortom; een zomers muziekspektakel bij uitstek.

Dit jaar met de Koninklijke Fanfare Venlo, Fanfare Velden, de Veldense drumband en het allereerste optreden van een groep Veldense leerling slagwerkers. Allemaal zetten ze hun beste beentje voor. Het concert begint om 11:00 uur. Locatie voor dit muzikale gebeuren is het Marktplein, dat speciaal voor deze gelegenheid wordt afgesloten. U zult genieten van een bruisend programma.

Limburgse cultuuruiting
kuurconcert 2Het Kuurconcert is bedoeld voor iedereen die op zondagochtend zijn zinnen wil verzetten en wil genieten van ontspannende muziek. Voor toeristen een prima gelegenheid om kennis te maken met een belangrijke Limburgse cultuuruiting; de blaasmuziek. Voor inwoners van Noord-Limburg een aanleiding om hun kennismaking met de blaasmuziek nog eens te hernieuwen.

Slecht weer
Bij slecht weer verplaatst de fanfare het concert naar gemeenschapshuis De Kiêsstolp aan de Schoolstraat.

Locatie:
Velden

Geregistreerde gebruikers:

U moet inloggen om voor dit evenement te registreren.