Drumband presenteert Filmconcert

De Veldense drumband presenteert zaterdag 1 april voor het eerst in haar geschiedenis een avondvullend concertprogramma met filmmuziek als hoofdthema. De voorbereidingen zijn in volle gang.

Zo’n 20 slagwerkers nemen het publiek in een bioscoopsetting mee in de wereld van de filmmuziek. Het belooft een prachtige avond te worden vol percussie, zang van topzangeres Helen Nillesen en ondersteuning van enkele koperblazers.

Helen was een aantal jaren zangeres van de entertainmentband 'Fezz' en zong bij het close harmony project van Ge Titulaer.  Momenteel staat zij met haar eigen band op de bühne met het project 'Remembering the Queen of Soul'. Ze zingt regelmatig met koren, harmonieën en fanfares. En nu met onze drumband!

Op het programma staan bijvoorbeeld composities uit Lord of the Rings, Indiana Jones, Jurassic Park en Harry Potter. Uiteraard met de mooiste scènes op een groot filmdoek. De drumband staat tijdens het concert onder leiding van dirigent Tim Verstegen. Willem Koopmans verzorgt de presentatie. Kortom, een unieke avond uit!

Het concert begint zaterdag 1 april om 20.00 uur in BMV de Vilgaard in Velden, de zaal gaat open om 19.30 uur. Entree € 8,50, tot 18 jaar gratis.

Voorverkoop:

• Kaarten zijn vooraf te koop aan de bar in BMV de Vilgaard