Kuurconcert druk bezocht

Wat een mooi Kuurconcert op zondag 10 juli! We kijken terug op een druk bezocht én gevarieerd concert. Met als hoogtepunt het optreden van de Muziekbende, waarin vele schoolkinderen lieten zien en horen wat ze in een paar muzieklessen op basisschool De Startbaan hebben geleerd. Ook onze enthousiaste leerlingen van de FunFare kregen de handjes op elkaar met 'zwemmen in bacardi lemon'. Daarnaast mochten onze eigen fanfare en drumband niet ontbreken met hun zomerse klanken. Het Reünie-Orkest Limburgse Jagers sloot het concert op een prachtige manier af. Petje af voor al het moois dat zij ten gehore hebben gebracht. Heel veel dank aan het enthousiaste publiek en alle muzikanten! Tot een volgende keer!

Klik hier voor een uitgebreide foto-impressie.
Fotografie: Esmee Luijpers en Ari Verbruggen