Legends of Pop

Vijf jaar na het promsconcert met niemand minder dan Pearl Jozefzoon presenteert Fanfare Velden in oktober met twee voorstellingen opnieuw een groots promsconcert.

Legends of Pop zorgt met popmuziek en een combinatie tussen blaasmuziek, percussie, zang en dans wederom voor een concert dat je niet wilt missen. Vele legendes uit de popmuziek staan centraal.

Fanfare Velden presenteert Legends of PopPoster

Voor Legends of Pop is de fanfare er in geslaagd om regionale artiesten zoals Sandor Stürbl (uit Belfeld), Marc Aerts (Horst), Nicole van de Kerkhof (Lomm) en Helen Nillesen naar Velden te halen. Ook enkele lokale zangers en dansschool Liselotte Gijsen verlenen hun medewerking. Het totaal zorgt geheid voor een spectaculair concert.

Concerttempel

BMV de Vilgaard

Wanneer

• Zaterdag 19 oktober. Aanvang 20.00 uur. Staanplaatsen en beperkt aantal zitplaatsen (vrije plaatskeuze). Let op: zitplaatsen zijn inmiddels uitverkocht.
  • Zondag 20 oktober. Aanvang 14.30 uur (middag / matineevoorstelling, alleen zitplaatsen, vrije plaatskeuze). UITVERKOCHT

Kaartverkoop

Bestel je entreeticket eenvoudig online of bij Kwalitaria Velden.

Entreeprijs:  12,50 euro voor volwassenen.

Jeugd onder 18 jaar: 5,00 euro

Social media

Volg ons ook op Facebook en Instagram voor het laatste nieuws.