Goederen & Dienstenveiling: u komt toch ook?

Fanfare Velden organiseert samen met Gemengde Zangvereniging Animo een grote Goederen en Dienstenveiling. De veiling wordt zondag 28 september gehouden in Gemeenschapshuis De Kiêsstolp en begint om 14.00 uur. Een groot aanbod van bijzondere artikelen en originele diensten komt onder de hamer.

Kijk voor het volledige aanbod in ons veilingboekje op onze facebookpagina (www.facebook.com/fanfarevelden).

Als veilingmeesters treden op Ger Koopmans en Henny Hegger. In de bazaar is een keur van kleinere artikelen, kunstzinnige voorwerpen en zelfgemaakte producten te koop. Tevens wordt een loterij gehouden met kans op mooie prijzen. Loten zijn in Velden te koop à € 7,50. Aan het einde van de veiling vindt de trekking van deze loterij plaats. De toegang is gratis.

Zo’n 130 goederen en diensten worden geveild. Deze zijn in de afgelopen maanden bij elkaar gebracht door Veldense ondernemers en particulieren alsmede bedrijven in de regio. Het heeft een uitgebreid en niet alledaags assortiment opgeleverd, dat varieert van een rit in een oldtimer, rondleidingen in regionale brouwerijen, een vlucht in een privévliegtuig of een eenmalige rondvaart over de Maas onder het genot van een hapje met een drankje. Of wilt u met de tambour-maîtrestok in de hand vóór de Fanfare lopen met het Ceciliafeest in november? Op dit en nog veel meer kan tijdens de veilingdag naar hartenlust geboden worden.

Veilingmeesters

De Veldenaren Ger Koopmans, Limburgs gedeputeerde en voormalig Tweede Kamerlid en Henny Hegger, voormalig ondernemer, brengen als veilingmeester alle goederen en diensten onder de hamer om ze in handen van de meestbiedende te laten komen. In de foyer van De Kiêsstolp is tijdens de veilinguren een grote bazaar waar een uitgebreid assortiment met kleinere objecten en eigengemaakte producten te koop is.

Veilingaanbod

Het gehele veilingaanbod is opgenomen in een boekje, dat in Velden huis aan huis wordt bezorgd. Neem uw veilingboekje mee naar de veiling. Het boekje is ook digitaal te raadplegen via de site van Fanfare Velden.

Drie veilingblokken

De veiling start om 15.00 uur. Ze is verdeeld in drie blokken en sluit omstreeks 19.00 uur. Vanaf 14.00 uur is er gelegenheid om de aangeboden goederen te bezichtigen. Tijdens de veiling zijn de bars geopend, terwijl bij de catering volop soep, broodjes en koffie/thee verkrijgbaar zijn.

Loterij

Aan de Goederen en Dienstenveiling is tevens een loterij verbonden. Loten zijn tijdens de veiling nog te koop à € 7,50. Daarmee maakt u kans op een aantal mooie prijzen met als hoofdprijs een reischeque ter waarde van € 750,-. De trekking van deze loterij is aan het einde van de veiling.

Bovendien kunnen de aanwezigen bij de veiling meedoen aan een gratis loterij. Ook met deelname aan deze loterij zijn leuke prijzen te winnen. Deze trekking is eveneens aan het einde van de veiling.

Samenwerking

Deze Goederen en Dienstenveiling is een van de activiteiten van Muziekvereniging Fanfare Velden bij gelegenheid van haar 150-jarig jubileum. Het is het resultaat van een intensieve samenwerking tussen de Fanfare en Gemengde Zangvereniging Animo. De opbrengst van de veiling komt geheel ten goede aan beide verenigingen.

Meer informatie

Op zoek naar iets bijzonders of zo maar een gezellige en vooral spannende middag met verrassende uitkomsten? Dan is een bezoek aan de Goederen en Dienstenveiling in Velden beslist een aanrader. De veiling wordt gehouden op zondag 28 september a.s. in Gemeenschapshuis De Kiêsstolp in Velden en begint om 14.00 uur. De veiling duurt tot ongeveer 19.00 uur. De toegang is gratis.

Ook kaarten te koop voor optreden ‘De Moorblumkes’

Als onderdeel van de Goederen en Dienstenveiling organiseert het Veldense trio ‘De Moorblumkes’, regionaal bekend van hun voorstellingen met sketches en zelfgeschreven liedjes, een middagvullend entertainmentprogramma op zondag 19 oktober. Kaarten voor dit gelegenheidsoptreden zijn eveneens verkrijgbaar op de veiling à € 10,-. In de entreeprijs is één consumptie inbegrepen.