Fanfare Velden en sponsoring

Bekijk hier de sponsoren van muziekvereniging Fanfare Velden:

Mede dankzij de steun van sponsoren blijft het mogelijk om muziek te maken op niveau. Sponsoring is onmisbaar voor een goede muziekopleiding, dirigenten en onderhoud van het kostbare instrumentarium. De fanfare kan daardoor tal van activiteiten van een feestelijk tintje blijven voorzien. Denk bijvoorbeeld aan diverse Veldense happenings, serenades en concerten.

Potentiële partner
Fanfare Velden ziet uw bedrijf als een potentiële partner. Een partner die de vereniging ondersteunt door sponsoring. Dat betekent dat u er als onderneming daadwerkelijk iets aan heeft om de fanfare te sponsoren. Een potentiële partner krijgt én geeft. Om die reden heeft u vier mogelijkheden om de fanfare te sponsoren. Het sponsorplan is opgedeeld in de categorieën brons, zilver, goud en platina. Iedere categorie biedt voor u diverse speciale mogelijkheden.

Neem contact met ons op voor meer informatie >>