29 juni: Sports meets Music

Muziek is ook in de sportwereld ondenkbaar. Om die reden ontmoeten sport en muziek elkaar in de feestweek van IVO. Hoe? Zonder alles te  verklappen durft de Fanfare te stellen dat het een bijzondere en verrassende avond wordt.

Een groots muziekspektakel op donderdagavond 29 juni. Muziek, percussie, dans en zang van Roy Verbeek en andere topzangers.

Muzikaal spektakel
Vergelijk dit spektakel met het Promsconcert 'Celebration!' waarbij de Vilgaard eind 2014 het middelpunt was van een grote afsluiting van het  150-jarig jubileum van de Fanfare. Zo'n 800 mensen genoten toen van al het moois. Niemand minder dan Pearl Jozefzoon en andere zangers als Roy Verbeek gaven acte de présence. Roy Verbeek is nu net als Petra van Renselaar (bekend van Una Voce Particolare) en Patrick van Rens (zanger van Bootgum) gestrikt om Sport meets Music tot een unieke avond te maken.

'Langs de lijn'
Radio sportprogramma 'Langs de Lijn' vormt de rode draad waarmee op ludieke wijze een stuk rijke historie van 100 jaar IVO in muziek de revue passeert. Uiteraard met bekende melodieën uit de sportwereld. Wat er nog meer op het programma staat? Denk aan acts van de jongens en meisjes van de jeugdteams van Sportvereniging Velden, de selectie én veteranen van IVO, zang van Animo en toneel van Spelenderwijs. Kortom, een hele bijzondere ontmoeting tussen sport & cultuur. Sports meets Music!

Donderdag 29 juni, aanvang 20.00 uur
Locatie: feestpaviljoen IVO 100 jaar, Sportpark Velden