Zondag 29 juni: Kuurconcert

kuurconcert 1Muziek staat zondag 29 juni vanaf 11.00 uur centraal in Velden. Velden staat dan in het teken van het jaarlijkse Kuurconcert. Met zonnige muziek, vrolijke noten en percussie-acts. Kortom; een zomers muziekspektakel bij uitstek.

Dit jaar is het Kuurconcert helemaal Veldens met met Fanfare Velden, jeugdslagwerkgroep Batucada, jeugdorkest Alles Kids en Drumband Fanfare Velden. Allemaal zetten ze hun beste beentje voor. Locatie voor dit muzikale gebeuren is de Markt, die speciaal voor deze gelegenheid wordt afgesloten. U zult genieten van een bruisend programma.

Limburgse cultuuruiting
kuurconcert 2Het Kuurconcert is bedoeld voor iedereen die op zondagochtend zijn zinnen wil verzetten en wil genieten van ontspannende muziek. Voor toeristen een prima gelegenheid om kennis te maken met een belangrijke Limburgse cultuuruiting; de blaasmuziek. Voor inwoners van Noord-Limburg een aanleiding om hun kennismaking met de blaasmuziek nog eens te hernieuwen.

Slecht weer
Bij slecht weer verplaatst de fanfare het concert naar gemeenschapshuis De Kiêsstolp aan de Schoolstraat.

Poster Kuurconcert