De fanfare is op zoek naar mailadressen van oud-leden en -leerlingen om de feestelijke jubileumreünie onder de aandacht te brengen. In 2014 bestaat de fanfare 150 jaar!

Op zondag 6 april is er een feestelijke receptie én reünie voor oud-leden en -leerlingen. Om zoveel mogelijk (oude) bekenden uit te nodigen zijn we op zoek naar mailadressen om de reünie extra te promoten.
Ook oud-leerlingen en oud aspirantleden zijn natuurlijk van harte welkom om mee te doen met het reünie-orkest.

Bent u ooit lid geweest? Of kent u oud-leden die verhuist zijn? Kent u iemand die op de een of andere manier betrokken is geweest bij de fanfare? Of bent u een van onze begunstigers?