Fanfare uit Zwolle bezoekt Velden

Muziekvereniging Excelsior uit Westenholte (Zwolle) bezoekt Velden in het weekend van 2 en 3 juli. In het voorjaar van 2008 bracht de Veldense fanfare een bezoek aan Zwolle voor een concertweekend en nu komt Excelsior in Velden op bezoek. Er staat een leuk programma voor de muzikanten op de agenda. Hoogtepunt is het Kuurconcert zaterdag 2 juli vanaf 17.00 uur.

kuur

Velden staat 2 juli in het teken van het jaarlijkse Kuurconcert. Dit jaar met Muziekvereniging Excelsior uit Westenholte (Zwolle), Fanfare Velden en de Veldense drumband. Allemaal zetten ze hun beste beentje voor. Locatie voor dit muzikale gebeuren is het Theo Lommen Sportpark aan de Schandeloseweg. Met zonnige muziek, zang, vrolijke noten en percussie-acts. Kortom; een zomers muziekspektakel bij uitstek.
Voordat het concert begint, marcheert de slagwerkgroep uit Westenholte met de Veldense drumband rond 15:00 uur door het dorp. Het concert begint om 17:00 uur.

Limburgse cultuuruiting
Het Kuurconcert is bedoeld voor iedereen die op zondagochtend zijn zinnen wil verzetten en wil genieten van ontspannende muziek. Voor toeristen een prima gelegenheid om kennis te maken met een belangrijke Limburgse cultuuruiting; de blaasmuziek. Voor inwoners van Noord-Limburg een aanleiding om hun kennismaking met de blaasmuziek nog eens te hernieuwen.

Slecht weer
Bij slecht weer verplaatst de fanfare het concert naar gemeenschapshuis De Kiêsstolp.

Klik hier voor meer informatie over Muziekvereniging Excelcior >>