Concert tijdens kerstmarkt

kerstconcertZondag 18 december staat het centrum van Velden compleet in het teken van de jaarlijkse kerstmarkt. Een leuke markt om helemaal in de kerstsfeer te komen.

Ook Fanfare Velden verleent haar medewerking aan de reeks concerten waar u  zondag van kunt genieten in de kerk.
Het concert van de fanfare begint om 11:15 uur. Komt u ook?

U kunt tijdens de kerstmarkt genieten van heerlijke glühwein en voor de kinderen warme chocolademelk. Oliebollen en andere lekkernijen zijn natuurlijk ook van de partij.

Kortom volop variatie van activiteiten, lekkernijen en leuke koopwaar buiten, samen met prachtige kunst en cultuur in de kerk. Bijgestaan door muzikale ondersteuning van de verschillende zangkoren en muziekverenigingen en een levende kerststal van de toneelvereniging.

Kijk op www.kerstmarktvelden.com voor meer informatie.