EMail Afdrukken

Wanneer:
zaterdag, 22 juni

Omschrijving

Aan het begin van een prachtige zomer. ’s Avonds lekker in de buitenlucht. Met zonnige muziek, vrolijke noten en percussie. Wat dit concert bijzonder maakt? Muzikanten die geen lid zijn van de fanfare mogen meedoen!

Repeteer vijf keer mee op donderdagavond en speel mee met het concert. Speciaal bedoeld voor iedereen die in Velden woont en een blaasinstrument of slagwerk kan bespelen. Een unieke kans als je ooit muziek gemaakt hebt en dit graag eens bij ons wilt doen. Bijvoorbeeld als je hier naartoe verhuisd bent en graag meedoet. Oud-leden zijn uiteraard ook welkom. Als je geen instrument meer hebt, zorgt de fanfare daarvoor. Interesse? Stuur een mail naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

Locatie:
Velden